panorama Inowrocławia

panorama Inowrocławia

niedziela, 5 kwietnia 2015

Wiara, marzenia i nadzieja w Świeta Zmartwychwstania

 Wiosna i Wielkanoc to okres nowej energii, pomysłów, przypływu sił i nadziei...............

 Wiosna
Piękna, dumna wiosno
Twa zieleń razi w oczy,
radością rozpiera
Daj mi trochę nadziei siostro
a zyskasz wiernego przyjaciela

Ty która wszystko do życia przywracasz
zrób to także ze mną nie zatracaj
Może i dla mnie zaświeci kiedyś słońce
i oczy moje staną się jak niegdyś gorące
A serce napełni się radością
Żeś dla mnie wróciła piękna wiosno.














Wielkanocne Życzenia

Zmartwychwstała Irena
Ratuszowa wieża się przypomina
Czeka w kolejce kopalnia
Więcej życzeń nie mam
Cudowne kryształy
Panoramiczne widoki
Baśniowe miejskie podziemia
Kujawski cud Wielkiej Nocy
Niezwykłe skarby
Zamierzają wyjść z cienia.

 Czekamy na następne przypadki zmartwychwstania w naszym mieście............
Ratuszowa Wieża........Kopalnia................


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinie! Zachęcam do zapoznania się z pozostałą zawartością strony oraz dyskusji na poruszane tematy. Zapraszam ponownie!