panorama Inowrocławia

panorama Inowrocławia

piątek, 19 czerwca 2015

Moje serce to jest muzyk

Kolejny weekend i kolejna wielka,ciekawa, efektowna impreza w Inowrocławiu.
Zapraszamy do muszli koncertowej Parku Solankowego i pod Tężnie.....będzie się działo.
ORKIESTRY, które gościć będziemy podczas Festiwalu:
•    Młodzieżowa Orkiestra Dęta Zespołu Szkół Elektronicznych w Bydgoszczy – dyr. Krzysztof Beszczyński,
•    Orkiestra Dęta OSP Karczewice-Garnek – dyr. Krzysztof Jabłoński,
•    Młodzieżowa Orkiestra Dęta OSP w Kaskach – dyr. Adam Czajkowski,
•    Kozienicka Młodzieżowa Orkiestra Dęta „Furioso” – dyr. Zdzisław Włodarski,
•    Powiatowa Młodzieżowa Orkiestra Dęta Vox Cordium z Przysuchy – dyr. Waldemar Cichawa,
•    Radzymińska Orkiestra Dęta – dyr. Zbigniew Kuś,
•    Harcerska Orkiestra Dęta im. Stanisława Moniuszki z Tczewa – dyr. Magdalena Kubicka-Netka,
•    Miejska Orkiestra „Moderato” z Warki – dyr. Artur Gębski.

Pamiętamy z poprzednich edycji efektowną musztrę, brawurowe wykonania utworów, wiele niezapomnianych wrażeń.
Niewątpliwie warto w ten kolejny weekend być w Inowrocławiu.
 

 
 
 
 
 
 
 Zdjęcia pochodzą z ubiegłorocznego Festiwalu.

Szczegółowy program występów:
19 czerwca (piątek):
godz. 15.00 - przemarsz orkiestr ulicami miasta (od Teatru Miejskiego do Parku Solankowego),
godz. 16.00 - prezentacje estradowe orkiestr w muszli koncertowej.
20 czerwca (sobota):
godz. 20.00 - koncert nocny z udziałem EWY BEM( tej artystki chyba nikomu nie trzeba przedstawiać), Tężnia Solankowa.
Nie zabraknie na pewno tytułowego wielkiego przeboju Ewy Bem do którego słowa napisał Wojciech Młynarski, a muzykę
Jan Mikuła.
 
Świat wokół mnie wie, czego chce i radzi mi nie raz:
plan jakiś zrób, uszyj suknię na ślub,
jakiś pomysł na życie mieć czas.
Wypiłam kaw i strzeliłam gaf z niejednym panem sto.
Im lepszy pan, co do mnie miał plan,
tym ja szybciej zmykałam mu, bo

Moje serce, to jest muzyk,
który zwiał z orkiestry,
bo nie z każdym lubi grać.
Żaden mu maestro nie potrafi rady dać.
Moje serce, to jest muzyk improwizujący,
co ma własny styl i rytm,
ale, gdy gorąco kocha, wtedy gra jak nikt.

W krąg ludzi moc duma co noc nad samotnością swą...
Gęściej do gwiazd pośrodku swych miast
ludzkie serca samotne się skrzą...
A mnie wciąż gna każdego dnia na skrót przez drogi złe
za szansą mą, za kimś miłym, kto
wreszcie pojmie, zrozumie to, że...

[3x:]
Moje serce, to jest muzyk,
który zwiał z orkiestry,
bo nie z każdym lubi grać.
Żaden mu maestro nie potrafi rady dać.
Moje serce, to jest muzyk improwizujący,
co ma własny styl i rytm,
ale, gdy gorąco kocha, wtedy gra jak nikt. 


21 czerwca (niedziela):
godz. 11.00 - koncert galowy w muszli koncertowej.

Wstęp na wszystkie koncerty jest bezpłatny.
Jeśli pojawisz się na koncertach to daję słowo....... twe życie stanie się bardziej kolorowe.
 

Żyj kolorowo

Do przodu żyj. Z wesołą miną spotykaj swój kolejny świt,
by szybko dzień pechowy minął, nawijaj mu swingowy rytm.
Ta ba... ta ba... ta ba... ta ba... ta bardzo przenikliwa myśl
da ba... da ba... da ba... da ba... da barwę twoim dniom...
Więc już od dziś do przodu żyj,
żyj kolorowo marzenia najbarwniejsze miej.
Do przodu żyj, a daję słowo napotkasz mnie na drodze swej.
A ja już o to się postaram ze wszystkich sił,
byś kolorowo żył, byś kolorowo żył...
tup pa ru du du du di da pi pi...

Do przodu żyj, żyj kolorowo, marzenia najbarwniejsze miej,
do przodu żyj, a daję słowo, napotkasz mnie na drodze swej.
I przyznasz mi, że przeżyć warto tak choć parę chwil,
by życie miało wdzięk, by życie miało styl,
by życie się z myślą zaczęło rymować uparto,
że warto właśnie tak żyć, kolorowo żyć...
Tip ta ru di ru di ri o uo!


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinie! Zachęcam do zapoznania się z pozostałą zawartością strony oraz dyskusji na poruszane tematy. Zapraszam ponownie!