panorama Inowrocławia

panorama Inowrocławia

poniedziałek, 17 stycznia 2022

Oczekiwanie na Imieniny miasta i normalne czasy....

 

 
Zapraszam na ostatni już chyba spacer przed Imieninami Inowrocławia ( zostały zaledwie 4 dni), zachęcając jednocześnie tych którzy mogą, do udziału w tym pięknym miejskim święcie..... 
 

Imieniny miasta w teatrze

kabaret, wystawy

oczekiwanie na normalny czas

gdy już nic nie będzie ograniczać 

takich spotkań

nic nie zakłóci pracy

radości, biesiady i zabawy.


Będzie odświętnie, radośnie

choć w pandemicznym kagańcu

tężnia zapłonie barwami miasta

szarfami przepaszą się żaczkowie

nawet królowa i generał

oddadzą hołd Inowrocławiowi

rozśmieszy nas znany kabaret

pięknem spróbują oczarować wystawy.

Temat koni jest mi bardzo bliski, wielokrotnie w kronikach pokazywałem piękno tych zwierząt, z przyjemnością więc obejrzę wystawę rysunków Moniki Szczepankiewicz pt. "Konie-mój wiatr".






Czytelnicy Kronik Inowrocławskich doskonale znają moje zdjęcia, opublikowałem ich ponad 360 000, ale zobaczyć je w wielkoformatowym wydaniu, to doznanie szczególne, więc serdecznie zapraszam również i na tę wystawę.








 



































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinie! Zachęcam do zapoznania się z pozostałą zawartością strony oraz dyskusji na poruszane tematy. Zapraszam ponownie!