panorama Inowrocławia

panorama Inowrocławia

sobota, 22 stycznia 2022

Konie, dumne konie.....Monika Szczepankiewicz i jej grafiki.

 

Oczarowany grafikami Moniki Szczepankiewicz z wystawy "Konie-mój wiatr" postanowiłem poświęcić im oddzielnego posta w moich kronikach, by docenić piękno tych zwierząt i wielką klasę artystki.


 




Zawsze od dziecka lubiłem konie, wychowywałem się zresztą u boku wspaniałej klaczy "Baśki" z którą mam wiele wspaniałych wspomnień....jazdę na oklep, kuligi po leśnych traktach itp.

Wiele zdjęć koni jest zresztą w moich kronikach, podzielam więc zainteresowania i pasję Moniki.....


 




 Konie, dumne konie
tętent kopyt
w grzywach wiatr
stępem, kłusem, czy galopem
w siodle piękne amazonki
w tle przyroda
kocham taki świat
konie, dumne konie
trudno od nich oderwać oczy
stępem, kłusem, czy galopem
zadziwia koński świat
łatwo nim się zauroczyć
konie, dumne konie....







Aby pokazać moją miłość do koni, pokazuję też kilka moich fotografii....







































Podobnie jak w poprzednim oście wykorzystałem kilka fotografii wykonanych przez Madzię Pindel, za co serdecznie dziękuję i pozdrawiam....




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinie! Zachęcam do zapoznania się z pozostałą zawartością strony oraz dyskusji na poruszane tematy. Zapraszam ponownie!