panorama Inowrocławia

panorama Inowrocławia

piątek, 5 maja 2017

Po prawko z Kawą.........

Na łamach kronik nigdy nikogo nie reklamowałem, dzisiaj robię wyjątek, chociaż niekoniecznie, przecież ten blog ma za zadanie promować to co dobre, ważne i piękne w Inowrocławiu i regionie, ten Ośrodek Szkolenia Kierowców to coś dobrego, niezwykłego,  dlatego mieści się w tych kanonach.
Nigdy w swoim życiu nie spotkałem wykładowcy i instruktora nauki jazdy tak przygotowanego merytorycznie, wyrozumiałego, taktownego, o wysokiej kulturze osobistej.
Ci którzy mieli okazję korzystać z fachowej pomocy Waldemara Kawy w nauce jazdy, czy doskonaleniu techniki kierowania samochodem wiedzą o czym mówię, lepszego instruktora ze świecą szukać.
Jeśli chcesz zrobić Prawo Jazdy lub udoskonalić technikę prowadzenia samochodu to najlepszy wybór, gdy bardzo się stresujesz, obawiasz się czy sobie poradzisz, to Waldek Kawa jest instruktorem wręcz stworzonym dla ciebie.
Piszę to z pełną odpowiedzialnością, sam niegdyś skorzystałem z jego profesjonalnej pomocy.


Lokalizacja szkoły jest dogodna dla mieszkańców Inowrocławia i okolic, na ulicy Dworcowej, nad "Biedronką", w pobliżu przystanków komunikacji miejskiej i lokalnej oraz dworców PKS i PKP.






Nowiutka Toyota Yaris, taka sama jak samochody używane na egzaminach również ułatwia zarówno przygotowanie jak i pozytywne zdanie egzaminu.
Jazda bez stresu tylko z Kawą
bez nerwów spokojnie
w lewo i w prawo
niestraszna Bydgoszcz
wielkie miasta, autostrady
wiedza podana jak pyszne danie
na talerzu
będziesz kierowcą nie od parady
nauka jazdy z Kawą
Inowrocław, Dworcowa nad Biedronką
doskonałe miejsce
kroniki to wszystkim objawią
mówiąc najprościej
nie ma lepszych instruktorów
powinieneś tutaj zagościć.









Jeden z najlepszych instruktorów nauki jazdy w Inowrocławiu i nie tylko, zaprasza wszystkich chętnych.
Wystarczy zadzwonić i się umówić, gwarantuję, że nikt nie będzie żałować.

12 komentarzy:

  1. Ja miałam okazję się szkolić u tegi pana ale w innej szkole. Był to rewelacyjny nauczyciel, spokojny dokładny, uśmiechnięty. Mogę polecić w 100%. Egzamin zdany śpiewająco 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Duduś spoko instruktor

    OdpowiedzUsuń
  3. Super instruktor ! najlepszy w całym Inowrocławiu .Polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Waldek jest najlepszy polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Waldek jest najlepszy polecam

    OdpowiedzUsuń
  6. Spoko instruktor szkoda że nie wszystkie jazdy miałam z nim

    OdpowiedzUsuń
  7. Również miałam okazje uczyć się z tym Panem i zawsze mówiłam ze ma podejście do ucznia i robi dobrze to co robi

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoła jazdy <a href="www.albar.krakow.pl>www.albar.krakow.pl</a>? Warto im zaufać - mają doskonałych instruktorów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsza szkoła jazdy a Waldek najlepszy instruktor jakiego poznałem i dużo się od niego nauczyłem

    OdpowiedzUsuń
  10. Święta prawda, ja taki tepy uczeń a dzięki Panu Waldkowi zdałam. Ogromny talent przekazywania wiedzy, uczy tak aby nauczyć a nie jak inni aby zarobić. Brawo zpanie Waldku.
    Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszy instruktor jazdy w Inowrocławiu. Pełen profesjonalizm, każda lekcja miła i przyjemna. Bardzo dużo się od Pana Waldka nauczyłem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak trudno było mi zdać praktykę to wykupiłam jazdę u Pana Kawy, poszłam i zdałam, prawko mam już 6 lat, polecam szkole jazdy Pana Waldemara Kawy. 🙂👍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinie! Zachęcam do zapoznania się z pozostałą zawartością strony oraz dyskusji na poruszane tematy. Zapraszam ponownie!