panorama Inowrocławia

panorama Inowrocławia

poniedziałek, 26 kwietnia 2021

W niezwykłej księdze u Leonarda........


Telefon, magiczny adres Farna 6, jaskinia sztuki, niezwykły pamiętnik- wyglądający jak starożytna kronika (wspominałem, że mam sentyment do pamiętników) i jak tu odmówić.....gdy dusza do tego miejsca się wyrywa.....
 


Żeby się nie ośmieszyć zabrałem ze sobą magiczne pióro, wtedy zawsze łatwiej napisać jakiś niepośledni wierszyk.....
Zasiadłem więc za stołem w tym uduchowionym miejscu i piszę......
Niezwykły adres Farna 6
na przeciwko historycznego kościoła
w pobliżu dawnych miejskich murów
fantastyczna artystyczna miejscówka
pracownia, galeria, sala koncertowa
gospodarz: malarz, rzeźbiarz, poeta
gawędziarz opowiadający ze swadą 
o życiu, podróżach, tysiącach znajomości
pośród dzieł sztuki kameralna scena
na której nawet gwiazdy 
nie wstydzą się zagościć...
Farna 6
wszyscy już znają 
ten magiczny adres
wielu zakosztowało tutaj sztuki
spędziło czas w miejscu 
o niezwykłym klimacie
jaskinia sztuki
siedlisko muz wszelakich
artystyczna oaza
kusi by tutaj wejść
nie sposób się oprzeć
tak nęcącej okazji....





W jaskini sztuki u Leonarda
zostawiłem swój ślad
wpisując w starej księdze
wiersz z dedykacją
pośród wielu barwnych ludzi
pod wpływem spoglądających
z każdego kąta artystycznych muz
moje magiczne pióro
postanowiło się obudzić
i dokonać wpisów nawet dwóch....




 

Mistrz z uwagą czyta kronikarskie wersy.....


Piękna galeria wokół zachęca do oglądania, myślenia, podziwiania, pobudza do refleksji.....
Prawdziwa jaskinia sztuki.....
 












Czaruje ścianka niezwykła.....



Zazdrosny o magiczne pióro mój poczciwy obiektyw też zechciał mnie pokazać w tej pięknej galerii.....






Farna 6, magiczny adres, jaskinia sztuki, o tym miejscu powstają wiersze......



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinie! Zachęcam do zapoznania się z pozostałą zawartością strony oraz dyskusji na poruszane tematy. Zapraszam ponownie!