panorama Inowrocławia

panorama Inowrocławia

wtorek, 24 marca 2020

Smutna wiosna..........

 Jeszcze nigdy wiosna
nie była tak smutna
przyszła cichaczem
podziwiać jej nie możemy
bez radości, bez uśmiechu
to chyba nie ona
piękna, urodziwa pani....
to raczej jej jakaś smutna
przygnębiona siostra
wybiegły jak co roku
barwne bratki na dywany
bez aplauzu.....
bez fleszy......
jakąś dziwną wiosnę 
w tym roku mamy....












Wiosna.
To ona przez wiele lat
 napędzała mnie do życia
dawała siły olbrzymie
wołała do każdego nowego kwiatka
do pokazywania urody parku, łąk i pól
teraz mam zakaz jej oglądania
jak mam z tym wytrzymać ?
Boże.......
weź coś z tym zrób.....
To wiosna jakiej chcę, z jaką chcę przebywać, jaką chcę się dzielić, jaką wam pokazywać, obym mógł to robić jak najprędzej, czego sobie i wam serdecznie życzę......
Specjalnie dla was wystawa fotografii pięknej, spokojnej, radosnej, wesołej, sielskiej inowrocławskiej wiosny........
Póki co przekazuję wam dużo słońca, ciepła, kolorów, radości z wiosennych klimatów, jakie znałem do tej pory.......oby taka właśnie wiosna, taki świat stał się jak najprędzej naszą codziennością.




 Pozwól mi Boże
być z nią
podziwiać jej urodę
kochać ją
dzielić się tą miłością
ona jest cudowna
piękna
nie chce jej stracić
nie mogę......





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinie! Zachęcam do zapoznania się z pozostałą zawartością strony oraz dyskusji na poruszane tematy. Zapraszam ponownie!