panorama Inowrocławia

panorama Inowrocławia

niedziela, 15 marca 2020

Óne mi zrobiom te Imininy.....tylko przez te kóróne to nie wiadómo kiedy.....

 Óne mi jednak zrobiom te imininy
to je jusz pewne jak Amyn w pacirzu
zagrajom mi jakieś muzykonty
pokoże gościom mojom krónike
byde jak Jachu Dugosz
przewrocoł karty
a óni niech rajzują
po strónicach
połazimy razym po fyrtlach Ina
wef różnych czasach
tako jusz dola kujawskigo krónikorza....



U dołu praca, która przyniosła mi zwycięstwo w konkursie Kujawskiego Centrum Kultury i Urzędu Miasta Inowrocławia pt. " Zorganizujemy Ci Imieniny"


ó
































































Z powodu zagrożenia koronawirusem szansa na zorganizowanie imprezy imieninowej 23 kwietnia jest niewielka, ale jeśli się nie odbędzie, to będzie przełożona na inny termin, gdy sytuacja już się uspokoi.......
Przygotowania trwają i gdy będzie trzeba to będziemy gotowi.......
Gdy będzie już coś wiadomo, pojawią się oczywiście stosowne informacje........

2 komentarze:

  1. Leonard Franciszek Berendt21 czerwca 2020 16:41

    Głośno będę śpiewał sto lat i gorąco gratulować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam za słowo :) To zawsze miło posłuchać : Sto lat i szczerych życzeń.....

      Usuń

Dziękuję za opinie! Zachęcam do zapoznania się z pozostałą zawartością strony oraz dyskusji na poruszane tematy. Zapraszam ponownie!