panorama Inowrocławia

panorama Inowrocławia

czwartek, 16 czerwca 2011

Filharmonia

W inowrocławskiej filharmonii dziś byłem
Wspaniałych koncertów wysłuchałem
W kilku salach siedziałem
I dużo pięknych wrażeń miałem
Orkiestra, zespoły ,soliści
Wspaniali ptasi artyści
Na scenach parku Solankowego
Słuchałem Chopina ,Liszta ,Verdiego.
Główny artysta to kos.Solanki są jednym z największych siedlisk kosów w Polsce.
Jego cudownych treli można słuchać w parku do woli.
 W takiej scenerii chce się tylko śpiewać, no i oczywiście gwizdać z zachwytu.
Zielonych trawników pełno wokół
Wśród nich plątanina spacerowych ścieżek
Pod drzewami mnóstwo podskakujących kosów
Każdy z nich dla siebie coś z ziemi wybierze
Śpiewów i gwizdów ptasich nie brakuje
Z każdego zakątka wiosnę się czuje.
Ten wierszyk napisałem na początku wiosny, ale ponieważ jest słówko o kosach to tutaj też pasuje.

Wystarczy usiąść wśród takiej zieleni i zamienić się w słuch.

Soliści śpiewają na różnych scenach.
Pośród natury....
A teraz do muszli koncertowej.............

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinie! Zachęcam do zapoznania się z pozostałą zawartością strony oraz dyskusji na poruszane tematy. Zapraszam ponownie!