panorama Inowrocławia

panorama Inowrocławia

poniedziałek, 11 marca 2024

Solankowy Zakątek....

 






Często zaglądam w to miejsce

podziwiam rzeźby Stanisława

zaklętą w nich tradycję i historię

lubię patrzeć na kwiaty, krzewy, drzewa

ptaki, ryby, ćwiczących kuracjuszy

wspominam grilla i artystyczne występy

od kilkunastu lat promuję to miejsce

ono uśmiecha się do mnie wdzięcznie

Sanatorium Przy Tężni

lubi kronikarskie pióro

i każde jego zdjęcie...















Wiele pięknych chwil

spędziłem w tym zakątku

napisałem mnóstwo wierszy

zrobiłem setki fotografii

zachwyciłem się pięknem przyrody

to tutaj promiennie

uśmiechały się do mnie sasanki

rozmawiałem z historycznymi rzeźbami

tylko kronikarz tak potrafi...

 



Szkoda, że na terenie całego Parku Solankowego nie ma takich rzeźb....






Przyroda w tym zakątku zawsze zachwyca....




Często wspominam smakołyki z grilla w tym miejscu, warto do tego powrócić.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinie! Zachęcam do zapoznania się z pozostałą zawartością strony oraz dyskusji na poruszane tematy. Zapraszam ponownie!