panorama Inowrocławia

panorama Inowrocławia

wtorek, 19 marca 2024

Roztańczyłem się Leśmianem.....

 


Rozpoczął się w Inowrocławiu Tydzień Teatru....

Nowa formuła festiwalu Arlekinada, to wspaniałe święto: teatru, aktorstwa, muzyki, poezji......
Poniedziałek powitał widzów i słuchaczy uroczym poetycko-muzycznym spektaklem zanurzonym głęboko w twórczości Bolesława Leśmiana w wykonaniu Magdaleny Kumorek i towarzyszących jej wspaniałych muzyków.


Zasłuchałem się Leśmianem

rozmarzyłem się Leśmianem

zamyśliłem się Leśmianem

roztańczyłem się Leśmianem

w inowrocławskim teatrze

jak niegdyś gdy dzieckiem

wertowałem Klechty Sezamowe

czy młodzieńcem

gdy z zamkniętymi oczami

przeżywałem jego wiersze.


Wprawdzie nie można było fotografować, filmować, ale wobec takiego wydarzenia nie można przejść obojętnie....

Stąd kilka zaledwie fotek i wiersz by zapisać w kronikach to piękne, artystyczne wydarzenie....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinie! Zachęcam do zapoznania się z pozostałą zawartością strony oraz dyskusji na poruszane tematy. Zapraszam ponownie!