panorama Inowrocławia

panorama Inowrocławia

sobota, 20 marca 2021

Spotkanie z mistrzem Janem.....

 

W muzeum nie spotkałem mistrza

poszedłem go odwiedzić na skwer 

przysiadłem na ławeczce obok pomnika

przywitałem się

rozmawialiśmy

deklamował swoje wiersze

słuchałem zamyślony

poprosił by naprawić

postument pod fotelem

nadchodzi wiosna 

a on nie wygląda najlepiej...









Wspominam dzisiaj
Wielką Synagogę
Szkołę Wydziałową
patrzę na zakurzone
tablice z brązu
dobrze by było
gdyby stanęły obok w miniaturze 
nie zmartwychwstaną
były ważne i piękne
niech więc ich makiety
zabłysną w kujawskim słońcu
przynajmniej na to zasługują.....










Odwiedzę Mistrza Jana w jego sali, w muzeum gdy będzie gotowa.
Jesteśmy już umówieni....... 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinie! Zachęcam do zapoznania się z pozostałą zawartością strony oraz dyskusji na poruszane tematy. Zapraszam ponownie!