panorama Inowrocławia

panorama Inowrocławia

piątek, 15 grudnia 2017

Towarzystwo Miłośników Miasta Inowrocławia spotyka się, działa, ma ciekawe plany na przyszłość.....


Działam już wiele lat dla Inowrocławia, promuję nasze miasto jak tylko potrafię najlepiej redagując i tworząc te kroniki, piszę wiersze, fotografuję niemal każdy miejski zakątek, popularyzuję historię Kujaw i Inowrocławia, wszystko to robię indywidualnie jako "samotny strzelec, czy też samotny wilk.".....tak mnie określano na różnych galach gdy odbierałem nagrody i wyróżnienia za moją działalność dla regionu.


Za co cię kocham.......

Kocham cię za ogrody zielone
za mnóstwo kwiatów
za wielką historię
za baśniową podziemną krainę
za tysiącletni cmentarz
za sędziwą Ruinę
za zew wolności 
kujawskie karki nigdy nie schylone
za tężnię, teściową
bursztynu dawną odsłonę
za Łokietka, Jadwigę, Jagiełły wojaże
wijącą się Noteć
jej zakrwawione fale
za makabryczną noc
Błonia tragiczną ofiarę
za geniusz Konradowica
i jego spuściznę
kocham cię kujawski grodzie
jak najbliższą rodzinę
jak dom rodzinny
jak Ojczyznę.
Kocham to miasto, tu mieszkam, działam dla niego i pewnym grzechem zaniedbania jest to, że nie należę do Towarzystwa Miłośników Miasta Inowrocławia......choć przecież nim jestem i zawsze byłem.
Doszedłem więc do wniosku, że warto i trzeba to nadrobić....

Dotarłem więc na spotkanie tego szacownego gremium i stało się...... jestem jego członkiem.
Będzie z kim podzielić się swoimi pomysłami, projektami, zdobyć szersze poparcie do ich realizacji, wspólnie będzie więcej możliwości zrobienia wielu pożytecznych rzeczy dla naszego miasta.
Prezes Tadeusz Chęsy podsumował roczną działalność towarzystwa, prowadził obrady i dyskusję....
poruszano wiele ciekawych tematów, w tym plany na nadchodzący 2018 rok.





Skończyło się na życzeniach i dzieleniu opłatkiem, jak na okres Bożonarodzeniowy przystało....











Wracając ze spotkania nie mogłem sobie i moim wiernym fanom odmówić zrobienia choć kilkunastu fotek naszego pięknego miasta...






Zawsze byłem twoim miłośnikiem
piewcą twoich zalet i urody
poświęciłem tobie tysiące strof
malowałem obiektywem pejzaże
zachwycałem się pięknem przyrody
Inowrocław to moje miejsce na ziemi
tutaj zostanę do ostatnich dni
nic nie może tego już zmienić.











































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinie! Zachęcam do zapoznania się z pozostałą zawartością strony oraz dyskusji na poruszane tematy. Zapraszam ponownie!