panorama Inowrocławia

panorama Inowrocławia

sobota, 11 lutego 2017

Niezwykła Walentynka.............

Poprzedni post był walentynką dla mojego miasta, ale jeszcze wspanialsza należy się mojej żonie, w końcu największej mojej miłości, a także kilku innym osobom, które kocham najgoręcej na świecie.
Nie było na tym blogu do tej pory zbyt wielu prywatnych, intymnych postów, ten będzie wyjątkowy pod tym względem, niezwykły.
Choć trudno mi się przełamać, to spróbuję........










Kwiaty dla żony

Tysiące róż
wspaniałe tulipany
bratki, piwonie
hortensji zagony
uśmiechnięte buźki słonecznika
wszystkie składam
u stóp mojej żony
za to że jest przy mnie
lata całe
za wspaniałego syna
uśmiech, dotyk
czułość, delikatność
zrozumienie
wsparcie, współczucie
za jej istnienie
wspólne posiłki
rozmowy,spacery, wycieczki
czego oczekiwać więcej
wystarczy tak trwać razem
po wieczność........
























 






 
 
 
 

 
 
 
 

 

Setki tysięcy kwiatów
dla kobiety życia
to i tak wszystko mało
powinna stąpać po kwiatowych dywanach
spać na płatkach róży
w lipcowym słońcu skąpanych
odurzać się ich aromatem
taki walentynkowy prezent
od męża i syna
dla żony i mamy. 










 Dwie fot. powyżej Kamila Mądrzyńska- Bydgoszcz













Dla wszystkich których kocham
ślę mnóstwo kwiatów
zapach lata
romantyczne zachody słońca
myślę, pamiętam
przytulam, marzę
o Was
z Wami 
bez końca.......
Fot. poniżej (5) Kamila Mądrzyńska- Bydgoszcz.





















 

1 komentarz:

  1. Every weekend i used to pay a visit this site, for the reason that i wish for enjoyment, for the
    reason that this this site conations in fact pleasant funny information too.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinie! Zachęcam do zapoznania się z pozostałą zawartością strony oraz dyskusji na poruszane tematy. Zapraszam ponownie!