panorama Inowrocławia

panorama Inowrocławia

środa, 4 listopada 2020

Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia możesz zostać Świętym Mikołajem albo nawet Aniołem....

  

Co roku wspomagam i biorę osobiście udział w wielu akcjach i projektach charytatywnych, choć nikomu się w tych czasach nie przelewa ( mnie także), ale dzięki naszej wrażliwości i wzajemnej pomocy wielokrotnie udało się uratować czyjeś życie, dać komuś trochę radości, uśmiech, uczynić cierpienie znośniejszym.......

Ujęła mnie inicjatywa mojej koleżanki Alicji, która zainicjowała w naszym zakładzie pracy akcję pomocy dzieciom z bydgoskiej onkologii i ich rodzicom.....

Stąd ten post w kronikach by wspomóc i rozpropagować ten szlachetny projekt. 

Apel jest głównie skierowany do naszych współpracowników w WER Lisi Ogon, do składania upominków dla chorych dzieci i ich rodziców, ale dzięki kronikom może to nabrać szerszego zasięgu....

 

To Nr konta na które można dokonywać wpłat by wesprzeć to dzieło......
Na naszej hali, przy pomieszczeniu socjalnym został wystawiony pojemnik na produkty do Mikołajkowych paczek dla chorych na raka dzieci i czuwających przy nich na onkologii rodziców...

Święta zbliżają się wielkimi krokami, na razie zebranych artykułów nie ma zbyt wiele.....

Musimy się bardziej zmobilizować, nawet niewielkie, ale masowe wsparcie przyniesie oczekiwany efekt, pomyślmy o tych maluchach śmiertelnie chorych i ich rodzicach.....karma wraca....warto dzielić się miłością ♥

Bądź aniołem

na skrzydłach nieś dzieciom

uśmiech i nadzieję

ze Świętym Mikołajem

przygotuj dla nich prezenty

napełnij jego worek

by każdy dzieciaczek w szpitalu

był uśmiechnięty.

Bądźmy aniołami

Świętymi Mikołajami

dla nas to przyjemność

wydatek niewielki

dla chorych dzieci i ich rodziców

radość olbrzymia

atmosfera cudu

zapach Świąt Bożego Narodzenia

miłe drobiazgi w świątecznej paczce

dają uśmiech, nadzieję

coś co dla tych dzieci

i ich rodziców

jest niezwykle ważne....

 

U dołu inny mój wierszyk zachęcający do bycia aniołem dla dzieci......

Zachęcałem do udziału w projekcie pomocowym dla dzieci przed trzema laty....  

 Bądźmy aniołami....dzieci tego potrzebują ♥

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinie! Zachęcam do zapoznania się z pozostałą zawartością strony oraz dyskusji na poruszane tematy. Zapraszam ponownie!