panorama Inowrocławia

panorama Inowrocławia

wtorek, 4 sierpnia 2020

Andrea Lattari, włoskie piosenki i roztańczone Solanki.....

Po kilku już festiwalach włoskiej piosenki w Inowrocławiu z udziałem Andrea Lattari i zapraszanych przez niego gości wszyscy z utęsknieniem czekali na to letnie sierpniowe popołudnie.......
Mimo pandemii, czasu ograniczeń, zakazów, nakazów to miał być piękny, radosny, beztroski dzień.......
Tak miało być i tak było, choć dla mnie osobiście tylko przez krótką chwilę do wieczora...


 Przycichły kosy, zięby
i inne ptaki w Solankach
wsłuchane w gorące włoskie rytmy
mimo pandemii widownia
nie była przygnębiona
spragniona rozrywki ruszyła w tany
pojawił się uśmiech
radość na twarzach
rytmicznie podrygiwały
nawet starsze szacowne damy
w piękne niedzielne popołudnie
Andrea Lattari to sprawił...






















































































































































































































































































































Było wesoło, radośnie, mnóstwo zrobionych fotek dało mi dużo satysfakcji, nie mogłem się doczekać tego  kiedy zrobię i opublikuję relację.....
Po powrocie do domu wiadomość: morze, moje ukochane polskie morze było dziś niezwykle okrutne.....odebrało życie przyjacielowi, młodemu człowiekowi, mężowi, ojcu nastoletnim dzieciom....
Odechciało mi się wszystkiego, nie zrobiłem nic, wspominałem, nie mogłem się pogodzić z tą okrutną wiadomością.....
Kolejny dzień również nic.... 
Dzisiaj publikuję ten post i wiele radosnych fotek, choć jest mi bardzo trudno.....
Jutro pogrzeb.....wiem, że chciałby je ze mną pooglądać...
Pewnie razem byśmy sporo z nich obejrzeli, komentowali, jak niegdyś......
Do zobaczenia  w lepszym świecie Stasiu.....również dla Ciebie są te fotki.......
Przepraszam wszystkich odbiorców kronik za te kilka zdań moich intymnych emocji......ale chciałem byście wiedzieli skąd ta zwłoka, bo wielu mnie ponaglało.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinie! Zachęcam do zapoznania się z pozostałą zawartością strony oraz dyskusji na poruszane tematy. Zapraszam ponownie!