panorama Inowrocławia

panorama Inowrocławia

środa, 11 stycznia 2023

Tęsknota za wiosną.......

 

Wiosna jest moją muzą, zawsze dawała mi siłę, nadzieję, chęć do pracy, nowe pomysły, projekty....

To właśnie o wiośnie i nadziei był mój pierwszy nagrodzony wiersz, napisany jeszcze w liceum....

To piękna pora roku, przyroda budzi się po zimie, świat nabiera kolorów, soczysta zieleń i ciepłe promyki słońca poprawiają nastrój, śpiewają ptaki, zachwycają urodą kwitnące kwiaty, krzewy i drzewa...

Chyba dlatego tak za nią tęsknię....


Tęsknota za wiosną;

Jeszcze trwa zima

szaro za oknami

a ja tęsknię za wiosną

za zielenią

śpiewem ptaków

słońca ciepłymi promieniami

delikatnością i urodą kwiatów

plenerowymi ogródkami

ulotnością barwnych motyli

koncertami w muszli

imieninami w teatrze

niechże już nadejdzie ta wiosna....








Jestem jak magik
jak czarodziej prawie
o czym tylko pomyślę
zaraz to sprawię
jest szaro, ponuro
przerażający wirus
straszy wokoło
uczynić chcę wiosnę
by było ciepło
kolorowo, wesoło
jak za dotknięciem
czarodziejskiej różdżki
zmieniam otoczenie
jest już piękna wiosna
zapraszam na wiosenne zauroczenie.....


















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinie! Zachęcam do zapoznania się z pozostałą zawartością strony oraz dyskusji na poruszane tematy. Zapraszam ponownie!