panorama Inowrocławia

panorama Inowrocławia

czwartek, 11 maja 2023

Wiersze, historia i trzy pióra.....

 

Mam trzy pióra

wszystkie magiczne

ileż teraz wierszy napiszę

wersety jak oszalałe

pchają się na stronice

tylko szukać drukarni

która to wyda na papierze

historia, przyroda, ciekawe postacie

sport, turystyka, kultura

zwyczaje i tradycje

wszystko wierszem

Długosz, Kadłubek, Gall Anonim

wszyscy razem nie powstydzili by się...

Kupiłem grubą księgę

pióro setki wierszy pisze

tematów nie brakuje

na wydanie kilku tomików liczę

przypominam wielką historię

wszystkie zmiany widzę

Inowrocław zawsze może na mnie liczyć

dla niego pracuję i żyję.
 

Idę do seniorów

z wierszami i historią

nie wiem jakie czeka mnie przyjęcie

wystawię pamiętnik

niech wszyscy wpisują się

na szczęście

na pamiątkę tego wydarzenia

na dowód dalszej współpracy

kronikarz szczęśliwy będzie

jak wiele wpisów zobaczy.


 



Mam ze sobą magiczne pióro

podpisywać nim będę zapisane kartki 

to ono je zapisało pierwsze

wyciągnęło na światło dzienne

liczne sensacje z dziejów

nieznane historie

niesamowitych bohaterów

dziesiątki, setki wierszy

przeniosło na stronice

zapełniło tekstami opasłe księgi

magiczne pióro kronikarza

słynie na całą okolicę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinie! Zachęcam do zapoznania się z pozostałą zawartością strony oraz dyskusji na poruszane tematy. Zapraszam ponownie!