panorama Inowrocławia

panorama Inowrocławia

wtorek, 25 kwietnia 2023

Magiczne Imieniny z przesłaniem do świata- część druga....koncerty

 Moje Imieniny zaplanowałem  jako spektakl  z przesłaniem do gości, do całego świata ....o najważniejszych wartościach w życiu człowieka: miłości, wolności, przyjaźni, szacunku, patriotyzmie....

W obecnym świecie coraz bardziej pozbawionym wzorców i wartości jest to nam bardzo potrzebne...

Stąd wziął się pomysł o zaproszeniu legendy polskiej sceny muzycznej, Chłopców z Placu Broni, zespołu wykonującego chyba najpiękniejsze piosenki o Miłości....

 


Imieniny z przesłaniem Miłości.....

To co robię w kronikach jest przecież także podyktowane Miłością do Inowrocławia, Kujaw, troską o przyszłość mieszkańców regionu......






Całe wydarzenie perfekcyjnie wręcz poprowadził Sławek Jezierski z Radia PiK.















Ponieważ jak pisałem już w pierwszym odcinku, po raz pierwszy uczestniczyłem w takim wydarzeniu bez aparatu fotograficznego, publikuję fotki zrobione przez przyjaciół, kolegów, przedstawicieli inowrocławskich portali internetowych itp.



Pomyślałem też o tym by tego wieczoru na scenie inowrocławskiego Teatru Miejskiego złożyć specjalny hołd Bogusiowi Łyszkiewiczowi, który stworzył tyle pięknych piosenek o miłości i nam je zostawił....

Był cywilnym duszpasterzem miłości, jej apostołem....

"Tylko MIŁOŚĆ jest w życiu ważna....."

Wygłosiłem to ze sceny.....



Chłopcy z Placu Broni....dali potem oszałamiający koncert.....


Publiczność śpiewała razem z zespołem, klaskała do rytmu, bawiła się doskonale...
 





Były Bisy, brawa i owacje na stojąco.....














Piękny, emocjonalny koncert Chłopców z Placu Broni....


 

Potem wiersze, przyznanie mi przez Kapitułę pod przewodnictwem red. Krystyny Lewickiej-Ritter Tytułu Osobowość Kujawska i zagrała Stara Szkoła, moi serdeczni przyjaciele.....





 


Program koncertu Starej Szkoły ułożyłem sam, zagrali dla mnie to co chciałem....to taki kolejny prezent Imieninowy od przyjaciół...


Na koncercie wystąpili mając na piersi specjalne kotyliony....

 

To kolejna przemiła i przepiękna niespodzianka....♥









Na koniec specjalna Niespodzianka.....piękny utwór, który po raz pierwszy wybrzmiał publicznie, super prapremiera....

Z roboczym tytułem "Dancingowo..."

 

Ja zgodnie z sugestią Tomka Kuczmy mam już dla niej tytuł....."Zatrzymać czas", myślę, że jest dobry ♥ i mam nadzieję, że tak właśnie zostanie zatytułowany i tak właśnie zapisze się w muzycznej historii...


Bawiliśmy się znakomicie do nocy i potem były jeszcze pamiątkowe sesje fotograficzne....

Powtórzę już po raz kolejny było pięknie i magicznie.... 




Będą jeszcze kolejne odcinki relacji, bo działo się!!!
 

4 komentarze:

  1. Drogi Jerzy Wspaniały Kronikarzu muzyka była dopełnieniem tak wspaniałego Twojego święta!
    Święta tak długo wyczekiwanego ale jak w przysłowiu „ nie ma tego złego …..”.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była wielka Magia tego Wydarzenia...przez duże W, było przepięknie, było magicznie, było niepowtarzalnie......no chyba, że kiedyś jeszcze uda się to powtórzyć......Dziękuję pięknie Wszystkim Uczestnikom♥ i pozdrawiam serdecznie ♥

      Usuń
  2. Jerzy, bardzo żałuję, że nie mogłam uczestniczyć w Twoich Imieninach. Mirella M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, było klimatycznie i zjawiskowo, ale może jeszcze kiedyś.....

      Usuń

Dziękuję za opinie! Zachęcam do zapoznania się z pozostałą zawartością strony oraz dyskusji na poruszane tematy. Zapraszam ponownie!