panorama Inowrocławia

panorama Inowrocławia

wtorek, 25 kwietnia 2023

Imieniny kronikarza Jerzego.....Goście

 

Wprawdzie trudno pokazać wszystkich gości i atmosferę jaka panowała podczas tej niezwykłej uroczystości ( tym bardziej, że tym razem nie robiłem zdjęć osobiście, będąc głównym bohaterem tego wydarzenia), ale kilkadziesiąt fotek zaprezentowanych w tym poście pozwoli wam choć nieco poznać tę magiczną atmosferę panująca w foyer i na teatralnej sali....

Za wszystkie foty: koleżankom, kolegom i rodzinie serdecznie dziękuję ♥

Była rodzina, przyjaciele, koledzy, znajomi, sympatycy Kronik Inowrocławskich i kronikarza Jerzego.....



Wielu było niezwykłych gości....do tego tematu nawiążę jeszcze w następnym poście....
Było więc rodzinnie, radośnie i bardzo świątecznie i uroczyście....

Do tylu fotek nie pozowałem jeszcze nigdy w życiu....




Nie brakowało ciekawych rozmów.....


Podpisywałem moje wiersze swoim "magicznym" piórem....


Żona Mirella i syn Przemek dzielnie wspierali mnie w odbieraniu kwiatów i prezentów....




Dostałem mnóstwo pięknych i oryginalnych upominków.....ale o tym będzie kolejny post, w którym część z nich ujawnię i pokażę światu, gdyż są niezwykłe i bardzo wzruszające.....




Udzieliłem wywiadów do radia i telewizji...












Żałuję tylko, że brakowało czasu by wszystkim poświęcić chociaż chwilę na rozmowę, wspólne fotografie, autografy....










Choć i tak ciszę się, że mogłem być z tyloma moimi przyjaciółmi na raz i wspólnie świętować Imieniny...















































































No i cóż wypada teraz z moimi przyjaciółmi: Edytą i Leonardem.....
oraz będącym dla mnie niesamowitym wręcz wsparciem podczas tego imieninowego wieczoru Sławkiem Jezierskim zaprosić na kolejny odcinek kronik, w nim zgodnie z zapowiedzią pokażę niektóre prezenty....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinie! Zachęcam do zapoznania się z pozostałą zawartością strony oraz dyskusji na poruszane tematy. Zapraszam ponownie!