panorama Inowrocławia

panorama Inowrocławia

poniedziałek, 24 kwietnia 2023

Magiczne Imieniny z przesłaniem do Świata.....część pierwsza- wystawy.

 

W sobotę 22 kwietnia 2023 roku w Teatrze Miejskim w Inowrocławiu wydarzyło się coś niezwykłego, pięknego, magicznego.....

Po 3 latach od ogłoszenia przez Urząd Miasta Inowrocławia i Kujawskie Centrum Kultury konkursu " Zorganizujemy Ci Imieniny- Ale udowodnij, że mamy to zrobić właśnie Tobie" udało się wreszcie zrealizować główną nagrodę w tym konkursie.

Wygrałem wtedy ten konkurs magiczną pracą o Inowrocławiu- mojej miłości, z zastosowaniem fotografii, wierszy i gwary kujawskiej. 

Podczas uroczystości zwycięska praca wyświetlała się na monitorze w foyer  Teatru Miejskiego w Inowrocławiu.

Wystawiłem dla uczestników tego wydarzenia zbiór moich fotografii pt. "Cztery Pory Roku".

Zwiedzając wystawę można było swobodnie się przemieszczać przez kolejne miesiące podziwiając uroki przyrody podczas upływającego roku...

Po raz pierwszy w życiu udałem się na wydarzenie w mieście bez aparatu fotograficznego i fotografie w tym poście są autorstwa moich przyjaciół i znajomych, za co serdecznie dziękuję ♥

Magda Pindel♥ Marek Jasik♥ Joanna Smolak♥ Krzysztof Draculski♥ Magda Szymańska i inni ♥




W tle moje fotografie zaprezentowane na wystawie....

Były różne smaczki: maczek puszczający oczko, ostatnia różyczka podczas listopadowych mrozów, jesienne kolory w chaszczach....














Jeśli chcecie przyjrzeć się tym fotografiom, to kilka ujęć zaprezentowanych na wystawie...














Do udziału w moim święcie zaprosiłem dwójkę moich serdecznych przyjaciół i świetnych artystów: Edytę Lasotę i Ferdynanda Franciszka Berendta, by pokazali swoje obrazy i oczarowali inowrocławską widownię swoją piękną twórczością.....




Edyta zaprezentowała różnorodną tematykę i różne techniki pokazując swój niezwykły talent i wszechstronność....♥












Edyta Lasota jest autorką tego portretu kronikarza kujawskiego, który na stałe zadomowił się jako mój symbol, moje logo.... na plakatach, wizytówkach, kotylionach, także jako znak rozpoznawczy Kronik Inowrocławskich....



Mój przyjaciel Leonard Franciszek Berendt zaprezentował obrazy inspirowane ostatnią jego podróżą do Peru...



Pełne niesamowitych kolorów dzieła wzbudzały wielkie zainteresowanie widzów.....
















Myślę, ze w trójkę zaprezentowaliśmy niezwykły pokaz sztuki i artystycznego piękna...

a to był tylko początek tego niezwykłego święta..... 

Ciąg dalszy w kolejnych odcinkach.....



 

1 komentarz:

Dziękuję za opinie! Zachęcam do zapoznania się z pozostałą zawartością strony oraz dyskusji na poruszane tematy. Zapraszam ponownie!