panorama Inowrocławia

panorama Inowrocławia

środa, 2 marca 2022

Posłuchajmy co mówią i krzyczą obrazy......


Czy to w galerii

na Farnej 6

czy na wystawie w teatrze

zachwycam się kolorami

słucham co mówią i krzyczą obrazy

poruszony

długo jeszcze nie zasnę.

 

 26 lutego w naszym Teatrze Miejskim odbyło się wielkie wydarzenie: koncert zespołu Stara Szkoła i Goście oraz wystawa obrazów Leonarda Franciszka Berendta "Dla Ciebie"....

Niestety nie mogłem wziąć udziału w tym wspaniałym, artystycznym święcie.....było to dla mnie niezwykle bolesne doświadczenie....
Późnym wieczorem, gdy dotarłem do domu i jeszcze w kolejnych dniach obejrzałem i wysłuchałem wszystko, co było dostępne w internecie, nie ukoiło to mojego bólu, rany wręcz krwawiły jeszcze bardziej....
Dzisiaj chociaż częściowo nadrobiłem tą moją nieobecność na sobotnim wydarzeniu i obejrzałem z bliska obrazy Leonarda....
Długo przyglądałem się każdemu z nich, starając się wysłuchać o czym opowiada, co do mnie mówi, czy wręcz krzyczy.....



Dzieła Leonarda zachwycają mnie zawsze swoją mocą, zdecydowaniem, siłą przekazu.....











W foyer Teatru Miejskiego wystawa obrazów Leonarda Franciszka Berendta jest ciągle dostępna...



Warto tam wstąpić, obejrzeć, zachwycić się i może nawet nabyć ulubiony obraz na własność do ozdoby mieszkania, gabinetu lub na nietuzinkowy prezent....









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinie! Zachęcam do zapoznania się z pozostałą zawartością strony oraz dyskusji na poruszane tematy. Zapraszam ponownie!