panorama Inowrocławia

panorama Inowrocławia

poniedziałek, 22 stycznia 2024

Magiczny Imieninowy Inowrocław...♥

 

Dzisiaj, jak niemal co roku zjawiłem się na Imieninach Inowrocławia, jeżeli mi tylko pozwala praca jestem na tym wydarzeniu co roku....

Wielokrotnie byłem zresztą głównym bohaterem na tym wielkim, miejskim święcie..... 

To fotografia mojego autorstwa  " Solankowy zachód słońca"- I Nagroda w Konkursie Fotograficznym "Od Imienin do Imienin" w 2017 roku.



I miejsce w konkursie"Zorganizujemy Ci Imieniny" i prezentacja mojej zwycięskiej pracy podczas Imienin Inowrocławia w 2020 roku.




Wielka wystawa moich fotografii "Inowrocławskie cztery pory roku" podczas Imienin miasta w 2022 roku.


W tym roku świętuję Imieniny Inowrocławia pokazując piękne prace plastyczne dzieci z naszym miastem w roli głównej, przy okazji zachęcam do odwiedzania "Kronik Inowrocławskich", które są najlepszą promocją Inowrocławia.
 

W tym roku bawił nas kabaret Paranienormalni w nowym, premierowym programie...





















Publika jak zwykle na tym wydarzeniu dopisała i doskonale się bawiła....





















Piotr Woltman jak zwykle w doskonałej formie....


Przywitał wszystkich i rozpoczął świętowanie pełniący obowiązki prezydenta miasta Wojciech Piniewski.



















































































Po solidnej dawce dobrego humoru nadszedł czas na tradycyjny tort imieninowy...


Pięknie się prezentuje, a jeszcze lepiej smakował....


















































Jest i piękna Kujawianka w pięknym makowo-chabrowym kujawskim stroju ludowym....





















Jest dobrze: piękne, wesoło i smacznie....jak to na Imieninach....



















Teraz już czas by zwiedzić wystawę "Moje magiczne miasto Inowrocław".....




I wręczyć nagrody najlepszym artystom....
Ocena nie była łatwa, napłynęło bowiem aż 116 prac....



























Kilka fotografii pokazujących laureatów konkursu.






Prezydent też "załapał się" na piękną wiewiórkę, jeden z symboli naszego miasta....












Teraz zapraszam wszystkich do zwiedzenia wystawy....















Różne techniki, różne spojrzenia na nasze miasto pokazujące najpiękniejsze i najciekawsze miejsca w Inowrocławiu....











































Po pięknej uroczystości pokłoniłem się jeszcze królowej, jako jej wierny sługa i udałem się nieśpiesznie do domu podziwiając po drodze uroki naszego grodu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinie! Zachęcam do zapoznania się z pozostałą zawartością strony oraz dyskusji na poruszane tematy. Zapraszam ponownie!