panorama Inowrocławia

panorama Inowrocławia

wtorek, 1 listopada 2022

Chryzantemy.....kwiaty, które darzę wielkim sentymentem....

 

Chryzantemy

Wychowałem się wśród tych kwiatów

kiedyś zdobiły pałace, salony, sale koncertowe

najpiękniejsze hodował mój tato

kochał je miłością wielką

i odwzajemnioną

one go również bardzo kochały

teraz zdobią już tylko grobowce

gdy go zabrakło

nigdy już nie spotkałem kwiatów takiej urody

choć nadal przyciągają moje oczy

przywołują wspomnienia

i dla taty niekłamany podziw.



 Chryzantemy
( Tacie....)
Twoje były najpiękniejsze
wielkokwiatowe
złote, białe, cytrynowe
fioletowe, żółte, złotobrązowe
łososiowe......każde
pielęgnowane z sercem
podlewane miłością
nigdy i nigdzie 
nie widziałem piękniejszych
zawsze przypominać mi będą
Twoje spracowane dłonie
szare, błyszczące
ojcowskie oczy ukochane
chryzantemy 
cudowne kwiaty
niegdyś ozdoba salonów
teraz nagrobne wspomnienia
łzami skrapiane.....
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinie! Zachęcam do zapoznania się z pozostałą zawartością strony oraz dyskusji na poruszane tematy. Zapraszam ponownie!