panorama Inowrocławia

panorama Inowrocławia

niedziela, 31 marca 2024

13 lat kronikarskiej posługi....


 13 lat biegam z aparatem

robię zdjęcia

piszę wiersze

magicznym piórem

które mocno dzierżę

wszystko dla Inowrocławia

królowej Jadwigi

wszystkich mieszkańców miasta 

może jeszcze coś tutaj zmienię na lepsze

wielka historia czeka na przypomnienie

Jagiełło, Łokietek, średniowieczny gród

wieża ratuszowa

historyczny szlak

zaprosi do zwiedzania miasta

gdy przyjedzie mnóstwo turystów

zmienić to może wszystko

wypięknieje miasto

rozwijać się będzie

turystyka to motor napędowy

przynosi nadzwyczajne efekty

nie może być inaczej

uwierzcie kronikarzowi i odkrywcy

uwierzcie....


Zrobiłem tysiące fotografii

wierszy napisałem wiele

wszystko to sławi Inowrocław

moje ukochane miasto 

z każdym dniem mnożę pomysły

na jego rozwój

czy doczekam kiedyś ich realizacji

mam wielką nadzieję...

czas umyka szybko

liczę na realizację projektów

gdyby się udało

miasto ze szczęścia oszaleje

turystów i kuracjuszy

pomieścić będzie trudno

przyszłość to zapewni wspaniałą....


 


Dostałem kiedyś w prezencie 

magiczne pióro

pisze ono wiersze

strofy o historii

przyrodzie, pomysłach

na rozwój turystyki

zapisuje kolejne strony kroniki

na lepszą przyszłość daje nadzieję

magiczne pióro

z nim jest znacznie łatwiej

kronikarz na myśl

o świetlanej przyszłości 

promienieje.....
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinie! Zachęcam do zapoznania się z pozostałą zawartością strony oraz dyskusji na poruszane tematy. Zapraszam ponownie!